דף הביתחוויות ביפןפריחת הדובדבן ביפן: המלצות בפוקושימה
יפןפוקושימה

פריחת הדובדבן ביפן: המלצות בפוקושימה

פריחת עצי הדובדבן בפוקושימה מרשימה במיוחד. בעיניי, אין יפן באביב ללא פוקושימה.

הפריחה כאן מתחילה מעט אחרי טוקיו, בערך לקראת סוף מרץ עד תחילת אפריל.

כמובן שאני ממליצה גם לקרוא את המדריך לפריחת הדובדבן ביפן כדי למקסם את הביקור שלכם.

אבל פוקושימה לא נגמרת בפריחה מרהיבה, יש עוד מלא מה לעשות שם. תקראו עוד המלצות לפוקושימה כדי לקבל השראה.

הר הפרחים – Hanamiyama

זהו אחד מהמקומות האהובים עלי לצפות בפריחה זהו האנאמיאמה (האנה = פרח, מיאמה = הר) נמצא בקרבה לעיר המרכזית פוקושימה. כל שנה אלפי תיירים (יפנים בעיקר) מבקרים על מנת לצפות בפריחה בשיאה, כאשר הוא הופך כולו לגוון של צבע ורוד.

האנאמיאמה הוא ללא ספק המקום האהוב עלי לצפות בפריחת הדובדבנים, מכמה סיבות – ראשית, הפארק הוא מחזה מרהיב בכללי. שנית, כמות התיירים היא קטנה. וגם אם לכאורה יש הרבה תיירים, עדיין זה לא משפיע על החוויה הכללית מכיוון שהפארק כה גדול, כך שלא תרגישו צפיפות. ואחרון חביב – הכניסה  חינמית לחלוטין.

יש כאן כל מיני דוכנים שמוכרים מזון מקומי, שימו לב שאתם מנסים את האפרסקים המפורסמים של פוקושימה! אלו הסמל החקלאי של המחוז.

איך מגיעים?

מטוקיו לפוקושימה –

כדי להגיע לכאן, אפשר לקחת שאטל שעוזב מתחנת פוקושימה כל 30 דקות בעונת הפריחה. או לחילופין, אם השכרתם רכב אתם יכולים לנהוג לשם והנסיעה היא כ-15 דקות.

פארק שינובויאמה (Shinobuyama)

שינובויאמה שנמצא במרכז העיר פוקושימה, גם מלא בעצי דובדבן ורודים ונחשב אחד מהמקומות היפים ביותר לצפות בהם בפריחה בפוקושימה.

איך מגיעים?

אפשר להגיע ברגל תוך כ-30 דקות ואפשר לקחת אוטובוס של רבע שעה מתחנת הרכבת פוקושימה.

טירת צוראגה (Tsuruga Castle)

באופן כללי, טירת צוראגה היא אחת מהאטרקציות העיקריות שיש לאייזו-וואקאמאטסו להציע. וכיאה לפארק גדול ומרכזי של העיר, יש בה גם באזור האלף עצי דובדבן המקיפים את הטירה.

איך מגיעים?

אפשר ללכת כ-30 דקות מתחנת Aizu Wakamatsu (אך אין הרבה מה לראות בדרך, אז זו דרך פחות מומלצת), או לקחת את אחד מקווי התיירות של העיר.

יש מצב שתאהב גם