מרגישים עומס במידע על יפן? אין לכם זמן לחקור? מפחדים שתפספסו מה ששווה ושתשקיעו זמן במקומות שלא שווים את זה?

אז בואו נבנה לכם את המסלול שלכם מהחלומות!

מה זה כולל?

מסלול מפורט המותאם אישית להרכב הגילאים והקבוצה

התאמת המסלול לתקופה שבה אתם ביפן (כך שלא תחמיצו פסטיבלים ופריחות למיניהם)

הסבר על שימוש בתחבורה ציבורית ותחבורה פרטית

אומדן לעלויות

זמינות לשאלות ולהתייעצויות נוספות אחרי סגירת המסלול וגם במהלך הטיול

מפגש הסבר על המסלול שיאפשר לכם זמן לשאול שאלות ולהבין למה אתם נכנסים (מפגש עד 45 דקות)

המלצות על מלונות ו/או על אזורי לינה

גישה ל”מפת מסעדות למטיילים” עם מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ודוכנים ששווים לנסות

מדריך עם טיפים והמלצות עם מילון קטן למטייל.

המסלול המפורט יהיה נגיש עבורכם בדפדפן, באפליקציה וגם יש אופציה להדפיס!

איך זה עובד?

מילוי שאלון הזמנה – כאן תכתבו לי את ההרכב של המטיילים, תאריכי טיסה, גילאים, אופי הטיול וכו’.

לאחר אישור ההזמנה, יישלח אליכם בקשה לתשלום, חוזה הזמנת עבודה לחתימה דיגיטלית ותבנית למסמך המסביר את אופי המסלול שבו אתם מעוניינים + דוגמא.

יחד עם אלה הצוינו לעיל, יש לשלוח הסבר במלל חופשי על אופי הטיול שאתם מחפשים לפי התבנית שתישלח אליכם. יש לזכור! ככל שזה יותר מפורט כך אדע יותר לקלוע בול לטעם שלכם.

אני בונה את השלד הכללי ושולחת לכם לאישור (שלד מוגש תוך 7 ימי עסקים).

לאחר אישור השלד אתם חופשיים להזמין מלונות ואני חופשיה לבנות את המסלול שלכם (בד”כ תוך 30 יום).

אני אמשיך להיות זמינה בשבילכם לשאלות. יש לכם גם אופציה שניפגש (כנראה בזום) ונדבר על המסלול שיצרנו. זה זמן מושלם עבורכם לשאול שאלות שעלו לכם כשעברתם על המסלול וכל שאלה כללית שיש לכם על יפן.

אתם מוכנים?!

כן! בואי נתחיל!

מטיילים ממליצים

“באמת שאין מומחיות כמוך.”

חשוב לי באמת באמת להגיד לך תודה ענקית על זה שתמיד היית פה לכל ייעוץ והרגיש שעשית את זה הכי באהבה גדולה שיש. תמיד היה כיף להתייעץ איתך ולצחוק איתך! באמת שאין מומחיות כמוך.
כל מי שיצטרך יעוץ על יפן אשלח אותו אלייך בלי לחשוב פעמיים.

יובל ומאור

“חווינו את יפן החלומית”

מרונה אירגנה את כל הטיול שלנו, מבחינת מסלול, רכבות, אתרים, סיורים ומסעדות. הכל בצורה הכי מדויקת שאפשר, לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. חווינו את יפן החלומית בצורה מושלמת בזכותה. תודה ענקית!

דניאל ואביטל

“…ובכלל חווית שירות מעולה שהפכה את הטיול שלנו למושלם”

בתור אחד שבדכ עושה הכל בעצמו הייתי מאד סקפטי לגבי התיכנון והשירות. הופתעתי לטובה מרמת התיכנון ,הירידה לפרטים ,המדריך המפורט והליווי הצמוד ובכלל חווית שירות מעולה שהפכה את הטיול שלנו למושלם

משפחת בן יצחק

“עושה סדר וחוסך המון זמן”

הגענו למרונה שתעזור לנו לתכנן טיול לזוג ביפן. שנינו מאוד עמוסים ולא מצאנו זמן לתכנן והיא בהחלט עזרה לנו מאוד! היא הייתה סופר קשובה לסגנון טיול שרצינו, עשתה לנו סדר בכל עומס המידע שיש על יפן ונתנה כמה המלצות על מקומות ממש מגניבים שכנראה לא היינו מגיעים אליהם אם לא מרונה. היא הייתה מאוד סבלנית (ושיגענו אותה לא מעט) וליוותה אותנו גם במהלך הטיול. בקיצור ממש מומלץ, עושה סדר וחוסך המון זמן

לירז ואופיר

“היה לנו טיול מעולה והרבה בזכותך!”

מרונה היקרה, תודה רבה על תכנון מסלול טיול כל כך מושקע, עם ירידה לפרטים. הכל היה מסודר ומאורגן והיה מאוד נח לתפעול במהלך הטיול. הטיפים שלך היו מצויינים ותרמו מאוד למיצוי והנאה מהטיול בצורה המרבית! היה לנו טיול מעולה והרבה בזכותך!

שרון ועומרי

“לא היינו מצליחים להגיע למקומות האלה בלעדיה!”

פניתי למרונה המקסימה אחרי שתקופה ארוכה נסיתי למצוא מידע בפייסבוק ובבלוגים על מסלול שכולל בתוכו יציאה משביל החומוס, זו הפעם השניה שלי ביפן ונורא רצינו לברוח מהעומס של פריחת הדובדבן ולחוות קצת את יפן האמיתית ולאזן את הערים הגדולות, מרונה בנתה לנו את החלק הכי מיוחד בטיול שהיה פשוט מסע מופלא באזור טוהוקו שלא הכרנו לפני, ללא ספק זה החלק החוויתי ביותר בטיול שלנו, האזור היה קסום וללא תיירים בכלל, האנשים היו מקסימים ואני כל כך שמחה שבחרתי בה וסמכתי עליה, גם בזמן הטיול כשיהיו לנו לא מעט שאלות וחששות היא תמיד הייתה זמינה ועזרה בה-כ-ל, זה היה לי מאוד חשוב כי היו לי הרבה חששות מנסיעות ודברים לא מוכרים, אבל היא לגמרי תכננה את הכל מא׳ עד ת׳ ולא היה מקום לטעויות! הכל התנהל מצויין ובכל מקום הרגשנו את הטאץ׳ שלה, כן יש הרבה מידע באינטרנט אבל אני באמת מאמינה שאין חכם כבעל ניסיון, לא היינו מצליחים להגיע למקומות האלה בלעדיה! אז שמחה שהכרתי אותך מרונה ובקיצור המון תודה ונתראה בפעם הבאה ביפן

ליאת ורון

שאלות נפוצות

למי המסלולים שלך מתאימים?

👈 אם זאת הפעם השנייה שלכם (או יותר) ביפן ואתם רוצים לראות מעבר למסלול התיירותי הרגיל**

👈 אתם אוהבים טבע

👈 אתם אוהבים לצאת מהשביל החרוש

👈 אתם רוצים להכיר צד אחר בתרבות היפנית.

**גם אם זו פעם ראשונה שלכם ביפן – הכל טוב! כל עוד אתם פתוחים להוסיף למסלול שלכם יעדים שהם קצת יותר מיוחדים 😊

האם את תדעי להתאים את המסלול לקבוצה שלנו?

ברור! אני תכננתי כבר עשרות מסלולים החל מזוג בירח דבש ועד לטיול בר מצווה של כל המשפחה! אני מתאימה את אופי האטרקציות וקצב הטיול לפי האופי של המטיילים בקבוצה.

כמה זמן לפני הטיסה לפנות אליך?

מינימום חודש ושבועיים לפני הטיסה, כך שתקבלו את המסלול במקסימום ביום הטיסה. כמובן, שזה לא מומלץ! אני ממליצה להתחיל לתכנן איתי מינימום חודשיים מראש כדי שיהיה לכם זמן לעבור על המסלול הסופי בנחת ולקבל תשובות על שאלות שיש לכם לפני הטיסה.
ובאשר כמה מוקדם אפשר לפנות אלי – אני משתדלת שהמסלולים שלי יהיו מעודכנים ככל שניתן כך שאני לא מקבלת מטיילים יותר מ-7 חודשים לפני הטיסה.

עדיין מתלבטים?

בואו נדבר!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.