דף הביתתתחילו לתכנןמה צריך לעשות לפני טיסה ליפן?
יפן

מה צריך לעשות לפני טיסה ליפן?

אז הטיסה ליפן מתקרבת… הכנתם הכל – יש מלונות – צ’ק ✅ יש מסלול ✅ אבל רגע, אל תשכחו לעשות את הדברים הבאים –


1. תזמינו כמה שיותר דברים מראש

יפן היא מדינה שאוהבת סדר ותיאום. כך שאם אתם רוצים להזמין כרטיסים לאטראקציות כמו טורנירים סומו או Ghibli Museum, עשו זאת מראש ותהיו על זה! עם זאת, גם חשוב לי להדגיש – תנסו לשמור על כמה שיותר ספונטניות. אל תזמינו בקלות ראש דברים שאי אפשר לשנות.

2. תעשו ביטוח נסיעות

אל תסתכלו על זה כמשהו מיותר. ביטוח נסיעות לחו”ל הוא חובה כשאתם טסים ליפן. זה יכול להציל לכם הרבה כסף וצרות במקרה של חירום. אני ממליצה להשוות בין חברות הביטוח (באמצעות Wobi) ולהתאים את תוכנית הביטוח אליכם ולטיול שלכם.

3. תלמדו כמה מילים וביטויים ביפנית

למרות שהאולימפיאדה בטוקיו עזרה לשפר קצת את האנגלית של היפנים, רעדיין חשוב ללמוד כמה מילים וביטויים שיסייעו לכם בהתנהלות היומיומית שלכם.

בגלל שאני מבינה לגמרי כמה חשוב זה לדעת כמה מילים ביפנית כדי להתנהל שם, הכנתי לכם רשימת ביטויים חינמית לחלוטין שתוכלו להדפיס ולהסתובב אתכם במידה ואתם תצטרכו אותה.

4. תשברו כמה מיתוסים על יפן

כל אחד שלראשונה טסה ליפן, יש לו מין ציפיות כאלה ואחרות בקשר להתנהלות היפנית. אנשים מצפים להגיע למדינה שבה כולם נחמדים אחד לשני, אף אחד לא מזיק לעולם, הכל שקט כל הזמן, הכל מתקדם טכנולוגית… אז זהו שאולי יש מקומות כאלה שזה נדמה ככה. אבל בפועל – זה לא ממש ככה!

לכן, אני מציעה לכם, כמתכנני טיסה ליפן – לעיין בפוסט הזה שעוסק במיתוסים וסטיגמות שהן לא בהכרח נכונות ליפן.

5. תתארגנו על חבילת גלישה

עם השנים יפן נהפכה להיות יותר ידידותית לתיירים, משמע הוייפיי הציבורי החינמי הוא יותר נגיש. אך עם זאת, לדעתי, ביפן זה חיוני שיהיה חיבור אינטרנטי כלשהו, במיוחד אם אינכם מכירים את השפה. שכן, הדבר יועיל לכם מאוד למצוא מקומות, להתנייד ובתקשורת עם מקומיים.

עם השנים, חבילות הגלישה לחו”ל הנמכרות בארץ התייקרו. אז אלו האופציות שלי היום:

  • e-Sim – ממה שחוויתי עד כה, e-Sim זה טוב לתקופות קצרות, אבל פחות לתקופות ארוכות ביפן. תוכלו לעשות השוואות מחירים ל-e-Sim כאן.
  • pocket wifi – זהו בעצם ראוטר נייד. היתרון של pocket wifi זה שאם אתם כמה אנשים זה מאוד נוח כי כך תוכלו לחלוק בחיבור האלחוטי וגם לחלוק בעלויות.
  • סים – לתקופה ארוכה גיליתי שדווקא משתלם לרכוש סים ביפן, בניגוד למה שחשבתי עד כה. מיד כשנוחתים בשדה התעופה יש מכונות. רכשתי סים לחודש ימים ללא הגבלה ב-6,000 ין (בערך 150 שקל)

טיסה ליפן היא חוויה שלא נשכחת, אך כדי להפוך את הטיול שלכם למוצלח ולמנוע טעויות חמורות, חשוב להתכונן היטב. מהזמנת כרטיסים לאטראקציות ועד לביטוח נסיעות, כל פרט חשוב. הכנה מראש ומחקר הם המפתח לטיול מוצלח. בהצלחה בטיול הבא שלכם ליפן!

יש מצב שתאהב גם