דף הביתיעדיםהמדריך לקיוטו: מערב קיוטו
יפןקיוטו

המדריך לקיוטו: מערב קיוטו

מערב קיוטו, אזור  שבה הטבע מתמזג עם היסטוריה. חלק זה שוכן בתוך גבעות ונהרות שלווים. הוא קנבס צבוע ביערות במבוק שופעים, מקדשים עתיקים ולחישות מהעבר המהולל של יפן.


Arashiyama Bamboo Forest

אטרקציה אייקונית  של קיוטו, יער הבמבוק אראשיאמה מגלם יופי ייחודי ביפן. כשמבקרים משוטטים ביער, אור השמש הזורם דרך חריצי הבמבוקים הצפופה ויוצר אווירה ירוקה ומרגיעה.

עם זאת, היער יכול להיות עמוס מאוד במבקרים. אז מומלץ להגיע בשעות המוקדמות או בשעות המאוחרות.

Arashiyama Observation Deck

ממוקם בפארק קמייאמה, מרפסת התצפית מציעה נוף פנורמי של הרי אראשיאמה המיוערים ונהר​. זהו מקום שליו הרחק מהשבילים ההומים של יער הבמבוק הסמוך.

Arashiyama Monkey Park

ממוקם על צלע גבעה באראשיאמה, פארק הקופים הוא ביתם של כ-120 קופי מקאק יפנים, הידועים גם בתור קופי שלג. הליכה של 20 דקות ביער אל הפסגה לוקחת אתכם אל בית הגידול של הקופים שם תוכלו לצפות בהם מקרוב ואף להאכיל אותם. מלבד הקופים, הפארק מציע נוף פנורמי על קיוטו.

Kimono Forest

יער הקימונו באראשיאמה הוא מיצג קסום של כ-600 עמודים בצורת גליל, כל אחד בגובה שני מטרים ומצופה בבד קימונו יפהפה, הממוקם לאורך השביל לתחנת הרכבת. הוא הותקן ב-2013 במסגרת פרויקט שיפוץ, והעמודים מקובצים כמו יער.

Saihoji (Moss Temple)

Saihoji, הידוע בכינויו Kokedera, מקדש טחב, הוא אתר מורשת עולמי של אונסק”ו המפורסם בזכות גן הטחב הקסום שלו עם כ-120 זנים שונים של טחב. מקדש זן בודהיסטי רינזאי זה מציג את אחד הגנים המפורסמים ביותר של יפן​​. ביקורו של סאיהוג’י, מתחיל בחוויה ייחודית של כתיבת סוטרה, ולאחר מכן שיטוט בגן הטחב השופע. שימו לב שיש מגבלת מבקרים כדי לשמר את הגינה אז צריך להזמין את ביקורכם מראש דרך האתר שלהם.

Otagi Nenbetsu-ji

ממוקם בפאתי אראשיאמה, Otagi Nenbetsu-ji הוא מקדש ייחודי המכיל 1200 פסלי ראקא, כל אחד מפוסל עם הבעה​. דמויות האבן הללו מייצגות את רקאן, תלמידיו של בודהה, המסמלות הארה ובעלות כוחות על טבעיים​.

יש מצב שתאהב גם