דף הביתיעדיםהמדריך לטוקיו: אודאיבה
טוקיויפן

המדריך לטוקיו: אודאיבה

אודאיבה הינו אי מלאכותי שנמצא במפרץ טוקיו. הוא מחובר לטוקיו באמצעות שני גשרים: גשר ריינבאו (Rainbow Bridge) ו- Yurikamome Rapid Transit Line.

האמת היא, שאודאיבה היא חדשה עבורי. היא שונה לחלוטין מיתר טוקיו. מבחינת הכל – אנשים, מבנים, חנויות, ואפילו אוכל! מרגיש שזה כמו מחוז שונה לחלוטין.

אז גיליתי את אודאיבה כמקום שמושך יותר תיירים מחוץ ליפן מאשר תיירים בתוך יפן. אז תהיו מוכנים כאן להרבה מלכודות תיירים. אבל הי, ההמלצות שלי כאן הם המלצות שאני בעצמי נהניתי מהם ולא הייתי עושה זאת אחרת. מרוב הדברים שיש לעשות שם, כדאי לכם להשקיע יום שלם לאודאיבה.


קניון DiverCity Tokyo Plaza

הקניון הזה עצום עם אלמנטים מערביים. יש כאן חנויות שאפשר למצוא בכל העולם אבל לא בכל יפן. דוגמאות לחנויות שכאלה הם ברשקה וזארה. לכן, אם אתם בוחרים שלא לעשות כאן את הקניות שלכם – זה לגמרי סבבה. אבל יש כאן חנויות ששווה לכם להסתכל בהם לשטויות שאפשר להביא הביתה.

Unko Museum

היפניים מאוד מחוברים לצרכים שלהם בשירותים. מספיק לראות את האסלה המתקדמת שלהם ולהבין שהם לוקחים את הצואה שלהם מאוד ברצינות.

עכשיו שהצלחתי להצחיק את עצמי תוך כדי כתיבה, לא, באמת. They take shit seriously.

חבר’ה, למדתי לכתוב קאנג’י (אותיות סיניות ביפנית) בעזרת ספר לימוד של קקי. נוסף על כך, אם הספקתם להסתכל קצת בחנויות מזכרות ביפן, אל תופתעו אם תיראו קקי מזהב שמסמל מזל טוב.

המסקנה בכל הדוגמאות האולי-דוחות שאמרתי כאן, היא שהקקי בפרט וכל מה שקורה בשירותים בכלל הינו חלק מהתרבות היפנית. וכך מוזיאון הקקי באודאיבה נולד.

ה”מוזיאון” הוא לא באמת מוזיאון. זה פשוט מקום עם עיצוב זוהר וצבעוני. מתאים מאוד למי שמחפש לעשות תמונות אינסטגרם יצירתיות ויפות. אבל פחות למי שמחפש בידור קצת יותר קלאסי מזה. המקום מגניב, עם כל מיני תחנות לצילום ובנוסף לכך גם תחנת מיני-משחקים. הוא שווה ביקור של בערך שעה – שעה וחצי במסגרת הביקור שלכם באודאיבה.

מחיר הכניסה לאתר הוא 1,900 ין (50 ₪). אתם יכולים להזמין את הכרטיסים במקום עצמו או להזמין מראש באתר שלהם. אם אתם הולכים בתקופת high season, הייתי מזמינה מראש.

אפשר למצוא את ה”מוזיאון” בקומה התחתונה של קניון  DiverCity Tokyo Plaza. במרחק הליכה של כ-10 דקות מתחנת Daiba. אחת התחנות של קו הרכבת Yurikamome.

קניון DECKS

קניון לצד החוף עם חנויות, מסעדות, מוזיאונים וכמה פארקי שעשועים פנימיים שכוללים – Joypolis, Legoland ו-Takoyaki Museum

Teamlab Planets

במוזיאון אתם מסתובבים יחפים במוזיאון וחווים את כל התערוכות. גם כאן יש גירוי חושים ורואים שהאומנים השקיעו הרבה מחשבה ותכנון סביב התערוכות השונות.

לא לשכוח אם במידה והחלטתם ללכת ל-Planets לקחת בתיק מכנס קצר או להסתובב עם מכנס שיכול להתקפל למעבר הברכיים. שכן, יש תערוכות שהמים מגיעים לכם בגובה די גבוה. אם במקרה ולא באתם עם מכנס כזה, אל דאגה. המקום מספק לכם מכנסיים במידה ואתם זקוקים לזוג.

לאחרונה, המוזיאון נהיה מאוד פופולרי לכן כן מומלץ להזמין אליה כרטיסים.

יש מצב שתאהב גם