דף הביתיעדיםהמדריך לטוקיו: סקירה מלאה
טוקיויפן

המדריך לטוקיו: סקירה מלאה

שלום לכולם!

טוקיו היא יעד בפני עצמה ביפן. יש מטיילים שטסים עד ליפן רק כדי להיות בטוקיו. זה כמו ניו-יורק, לונדון ופריז, הדברים שיש לעשות שם הם אינסופיים! וכאן אני מציגה בפניכם את ההמלצות האישיות שלי.

כמובן, שרשימת הדברים שיש לעשות בטוקיו לא נגמרת כאן. אחרי הכל, אני בן-אדם ויש גבול עד כמה אני יכולה לטוס ליפן ולחקור את טוקיו. אבל כתבתי כאן את כל פניני החוכמה שצברתי לאורך כל הטיולים שלי לשם.  ואני אמשיך לעדכן כאן במידה ויש מה לעדכן.

תכנון נעים!


שינג’וקו

רובע שינג’וקו דורש יום בפני עצמו מרוב הדברים שיש לעשות שם.

Shinjuku היא אחת מ-23 רובעים בטוקיו, אך השם בדרך כלל מתייחס לאזור הבילויים והקניות הגדול סביב תחנת Shinjuku, שהיא גם התחנה העמוסה ביותר בעולם. באזור זה תוכלו למצוא חנויות בגדים, בתי מרקחת מתקדמים ומסעדות מגוונות. כמו כן, גם חיי הלילה באזור מצוין, ותוכלו לבקר באזורים כמו Golden Gai ו-Omoide Yokocho​.

אל תפספסו את הפוסט המקבץ ההמלצות שלי לשינג’וקו.

שיבויה

שיבויה הוא גם רובע מאוד פופולרי בקרב תיירים ביפן. מתמקד הדגש בשופינג, בידור וחיי לילה. האזור ידוע גם כמרכז תרבותי ופיננסי. הוא מוכר בעיקר בשל צומת החצייה העמוס ביותר בעולם ושכונת האראג’וקו.

הינה הפוסט שמקבץ את ההמלצות שלי לרובע.

אודאיבה

אודאיבה היא אי מלאכותי במפרץ טוקיו , ובמהלך השנים הפך לאזור מסחרי, מגורים ובילויים. האזור מציע מגוון רחב של פעילויות כמו קניות, אכילה ואטרקציות עתידניות, והוא נחשב לאחד היעדים הפופולריים ביותר בטוקיו.

תקראו עוד כדי לקבל המלצות.

אואנו

אואנו הינו אזור שנמצא בתחתית טוקיו, קרוב יחסית לשכונת אסאקוסה. הוא מפורסם בעיקר בשל היותו הבית של גן-חיות אואנו ופארק אואנו, אחד מהמוקדים הטובים ביותר לצפות בפריחת עצי הדובדבן.

אבל עם זאת, דעתי הכנה בקשר לאואנו היא זה המקום שבו כל החסרי-בית של טוקיו נמצאים. במידה ויצא לכם לטייל בטוקיו אתם שמים לב שבניגוד להרבה ערים גדולות בעולם, לא רואים כמעט עוני. אז אואנו תענה לכם על השאלה שעלתה לכם לראש.

מלבד תקופת הפריחה, לדעתי, אין באמת סיבה לבקר את אואנו. גם בשביל גן החיות. שכן, גן החיות של אואנו הוא כמו כל גני החיות ביפן. החיות לכודות בכלובים קטנים מדי ובעיני זה לא הומאני.

אבל פריחת עצי הדובדבן והפסטיבל שעורכים שם הם מהממים. אחד מהמרשימים ביפן. אז אם יוצא לכם להיות בטוקיו בתקופת האביב, זה המקום לבקר בו.

אסאקוסה

אסאקוסה היא המרכז התרבותי של טוקיו, ובה ממוקמת המקדש הבודהיסטי המפורסם סנסו-ג’י, שנבנה במאה ה-7. האזור מציע חוויה יפנית מסורתית, עם מקדשים עתיקים, רחובות משויירות בחנויות ופעילויות תיירותיות רבות אחרות.

אפשר להקדיש לאסאקוסה בערך חצי יום עד יום שלם. תלוי מה אתם רוצים לעשות מהאטראקציות המגוונות שיש שם. תקראו כאן להמלצות.

אקיהברה

אקיהברה, גם נודע בשם “עיר חשמל” (Electric Town), הינו אזור שנמצא במרכז טוקיו שמפורסם בשל היותו מרכז חנויות האלקטרוניקה של טוקיו. לאורך השנים, התווספו לשם עוד ועוד חנויות מנגה ואנימה בנוסף לחנויות האלקטרוניקה.

אקיהברה זה ה-מקום עבור גיימרים, חולי אלקטרוניקה, מנגה ואנימה בטוקיו. נוסף על כך, זה המקום למצוא את בית הקפה למשרתות (Maid Cafes) המפורסם כל-כך בתרבות היפנית. אם אתם רוצים לחוות חוויה באמת מוזרה, תלכו לבית קפה למשרתות. תוכלו למצוא אחד בכל מקום, ולפי דעתי המחירים דומים בכל אחד.

איקבקורו

איקבקורו הוא עוד אזור מסחר ובידור במרכז טוקיו שנמצא על קו הרכבת יאמאנוטה. הוא מזכיר לי מיני-אקיהברה.

באיקבקורו תוכלו למצוא חנויות לקניות, ארקדיות ענקיות, בתי קפה לחיות אבל בתאכל’ס באים לשם כדי להגיע לקניון – Sunshine City.

גינזה

אזור גינזה זה אזור שמותאם יותר לאוכלוסייה מבוססת יותר. מי שמחפש קניות ממותגים יוקרתיים, קניוני כלבו, מסעדות ברמה גבוהה, כאן זה המקום בשבילכם.


וזהו! כמובן שהרשימה לא נגמרת כאן. לטוקיו יש עוד הרבה להציע ואני הולכת לעדכן כאן כל פעם שאני מגלה משהו חדש. אז בהחלט שווה לקפוץ כאן מדי פעם לראות אם יש משהו חדש לעשות בטוקיו שעוד לא גיליתם.

אז אשמח אם תגידו לי אם הפוסט עזר לכם לבנות את המסלול שלכם בטוקיו, או שזה בלבל אתכם עוד יותר? תגידו לי למטה בתגובות!

עד אז, אני הייתי אני

יש מצב שתאהב גם