דף הביתיעדיםהמדריך לטוקיו: שינג’וקו
טוקיויפן

המדריך לטוקיו: שינג’וקו

רובע שינג’וקו דורש יום בפני עצמו מרוב הדברים שיש לעשות שם!

הרובע נמצא במרכז טוקיו, תחנת הרכבת שלו היא העמוסה ביותר בעולם! בנוסף לכך, היא נקודת יציאה לקווי אוטובוסים שנוסעים בכביש המהיר (כמו למשל, אוטובוס לילה).

שינג’וקו הינו מרכז עסקים, בידור וקניות – אני בטוחה שכל אלה יענו לרצונות שלכם! החל מצפייה בנופי טוקיו במעלות בניינים גורדי שחקים ועד לצפייה בשוברי שיאים בארקדיות. האפשרויות הן רבות.


לצפות בגורדי שחקים של טוקיו ב-Tokyo Metropolitan Government Building

למרות שזה לא מנהטן, עדיין בטוקיו יש לקט של גורדי שחקים מרשימים. ואני מאמינה שכל אחד שהולך לטוקיו פעם ראשונה בחייו, צריך לראות את הנוף מלמעלה. בצד המערבי של תחנת הרכבת של שינג’וקו יש יציאה לאזור של גורדי השחקים. תלכו לבניין Tokyo Metropolitan Government. הכניסה אליה היא חינמית ומשם תוכלו לצפות בנופים של טוקיו. ואם יתמזל מזלכם – גם נופים של הר פוג’י.

תבקרו באזור החלונות האדומים של טוקיו – קאבוקיצ’ו

ליתר דיוק, תבקרו בקאבוקיצ’ו (Kabukicho). ביציאה המזרחית של תחנת שינג’וקו תוכלו לראות את אחד האזורים המוארים ביותר בטוקיו. מדובר באחד ממוקדי חיי הלילה של טוקיו. בו יש אווירה תוססת וצעירה.

תוכלו למצוא באזור הזה ברים, מועדונים, מכוני “מסאז’ים”, ארקדיות, מרכזי פאצ’ינקו (מכונות הימור יפניות), חנויות, מסעדות, אה ופסל גודזילה ענק!

קל מאוד להעביר כאן את הערב שלכם. בין אם זה שתיית בירה או סתם לשחק במשחקים בארקדיות העצומות שיש שם.

אין ספק שקאבוקיצ’ו קיבל את השם כמקום sleezy ביחס לאזורים אחרים ביפן בכלל ובטוקיו בפרט. יש שם מכונים שמוסווים כמכוני ספא כשלמעשה יש שם פעילות מפוקפקת של זנות במקרה הרע, וטובות מיניות במקרה הטוב.

אתם תראו שהאזור נהיה יותר “עיר חטאים” ככל שהשעות עוברות בערב. בחורים עומדים ברחובות ומציעים לבחורות לבוא ולעבוד עבורם. אפילו אני הוצעתי לעבוד במקומות האלה מספר פעמים באזור קאבוקיצ’ו.

אבל אל תדאגו, בנות. אם אתן לא נראות יפניות, סביר להניח שלא יטרידו אתכם. אני ראיתי שהם ניגשים ליפניות בלבד.

אגב, אל תפספסו את בניין הקבוקיצ’ו החדש (Tokyu Kabukicho Tower) שבו יש ברים, מסעדות וארקדיה של Namco – הכל בעיצוב מואר ומגרה חושים.

תחוו את חיי הלילה המוחבאים בטוקיו- גולדן גאי

מלבד אזורים כמו קאבוקיצ’ו וריפונגי, יש אזורים צנועים יותר שמדגימים את חיי הלילה התוססים של טוקיו. וזהו גולדן גאי (Golden Gai).

במרחק הליכה קצר מקאבוקצ’ו, שוכן הסמטה עם מעל ל-200 ברים קטנים כל כך שרק חופן של אנשים מצליחים להיכנס כדי להתיישב. תבקרו במקום הזה אם מתחשק לכם טעימה מחיי הלילה הצנועים יותר של טוקיו.

תחוו את קוריאה ביפן – שין-אוקובו

אם אתם בקטע של תרבות דרום-קוריאנית. אני מציעה לכם לקפוץ כאן לביקור. תוכלו למצוא כאן כל מה שקשור לקוריאה. החל מדוכני מזון קוריאנים ועד מוצרי קוסמטיקה קוריאנים.

אני יכולה לבלות בשין-אוקובו חצי יום רק מלהסתובב בכל החנויות הקוסמטיקה (מודה באשמה, אני חולת K-Beauty) וחנויות עם שטויות קוריאניות. הסתובבתי בחנויות שונות, שמרביתם המוצרים חוזרים על עצמם. אבל אם אתם מחפשים תכשיר ספציפי שהוא לא כל-כך נפוץ תצטרכו לחפור בכל חנות בנפרד. דוגמאות לחנויות גדולות עם מגוון של מוצרים הם Skin Garden ו-Skin Holic. אני אישית אהבתי את השני יותר מכיוון שהמחירים היו זולים יותר.

יש מצב שתאהב גם