דף הביתחוויות ביפןפריחת הדובדבן ביפן: המלצות בחמשת האגמים של פוג’י
חמשת האגמים של פוג'ייפן

פריחת הדובדבן ביפן: המלצות בחמשת האגמים של פוג’י

חמשת האגמים של פוג’י זה אחד מהמקומות האייקונים שיש ביפן! ומה יותר אייקוני מלראות את הפרח האייקוני של יפן באחד ממקומות אלו? בפוסט הזה, אני אמליץ על מיקומים באזור חמשת האגמים של פוג’י שבהם תוכלו לתצפת על פריחת הדובדבנים. כמו גם כל המידע שאתם צריכים בשביל לחוות את הפריחה. נוסף על כן, אל תשכחו גם לקרוא את המדריך לחמשת האגמים של פוג’י כדי לקבל עוד רעיונות למה עוד יש לעשות באזור.

בדרך כלל, הפריחה באזור מגיעה לשיאה יחסית מאוחר – באזור אמצע אפריל, בגלל הגובה של חמשת האגמים. עם זאת, אני תמיד ממליצה להתעדכן בתחזיות המדויקות שמתפרסמות כדי לוודא שאתם אכן מגיעים לפריחה.

פגודה צ’ורייטו (Chureito Pagoda)

זהו ספוט אייקוני ביפן בכל עונות השנה ודיברתי עליו יותר בהרחבה בפוסט “המדריך לחמשת האגמים של פוג’י”. יש לשים לב שזהו תקופה אקסטרה פופולרית אז אני ממליצה בחום להגיע מאוד מוקדם ועם המון סבלנות! דבר נוסף, בצ’ורייטו הפריחה מקדימה במעט מאשר באזור חמשת האגמים אז שימו לכך.

איך מגיעים?

על מנת להגיע לפארק, לוקחים רכבת מקוואגוצ’יקו שמגיע ישירות ל- Shimoyoshida. הנסיעה אורכת כ-15 דקות ועלותה כ-300 ין (9 ₪).

החלק הצפוני של קאווגוצ’יקו

בחלק הצפוני של אגם קאווגוצ’יקו יש שני פארקים גדולים המלאים בעצי סקורה. אלו מספקים נופים על הר פוג’י עם פרחי דובדבן בשיא פריחתם וזה זועק “יפן” בעיני. בקיצור, הינה הספוטים המומלצים שלי :

  • פארק נגאסאקי (Nagasaki Park)
  • Oishi Park

איך מגיעים?

אני ממליצה לרדת בתחנה 20 בקו האדום ומשם ללכת לאורך האגם באותו המסלול שממנו באתם באוטובוס.

מקדש פוג’י-אמורו-סנגן (Fuji Omuro-Sengen Shrine) – קאווגוצ’יקו

נבנה לפני כ-700 שנה, המקדש העתיק ביותר של פוג’י-סאן מהווה נכס חשוב בתרבות היפנית והוא גם מקום מהמם לצפות בו בפרחים באזור הדרומי של אגם קאווגוצ’יקו. ולא לשכוח כמובן שיש גם מידי שנה פסטיבל אביב תוודאו שאתם מעודכנים באמצעות אתר המקדש.

איך מגיעים?

על מנת להגיע לכאן, תסעו על הקו הירוק ותגיעו לתחנה מספר 27.


לסיכום, חווית הצפייה בפריחת הדובדבנים באזור חמשת האגמים של פוג’י היא חוויה שלא כדאי לפספס. וכמובן שיש עוד ספוטים באזור ואני מאמינה שרשימה זו תתעדכן ככל שאבקר שם יותר בתקופת הפריחה.

יש מצב שתאהב גם