דף הביתחוויות ביפןפריחת הדובדבן ביפן: המלצות בטוקיו
טוקיויפן

פריחת הדובדבן ביפן: המלצות בטוקיו

בטוקיו יש המון מקומות לצפייה בפריחת הדובדבן, ומאוד קשה לנסח רשימה אבל אשתדל לציין כאן את המפורסמים ביותר –

הפריחה בטוקיו מתחילה יחסית מוקדם, כבר באמצע מרץ ומסתיימת בסוף מרץ-תחילת אפריל. כמובן שאני ממליצה להתעדכן בתחזיות המדויקות.

גם לא לשכוח לקרוא את המדריך לפריחת הדובדבן ביפן כדי למקסם את החוויה שלכם!

פארק אואנו (Ueno)

מדובר באחד מהמקומות האייקונים לצפייה בפריחת הדובדבן בטוקיו – שמחזיק כ-800 עצי סאקורה. ואלו מתפרצים לצבע ורוד בהיר. כמו כן, הפארק עורך את אחד הפסטיבלים הגדולים של תקופת פריחת עצי הדובדבנים.

מה שכן זה שתביאו אתכם סדין לשים על הדשא, בגדים חמים לערב, תיקחו אתכם אוכל או שתיקנו אוכל בדוכנים, ותישבו בפיקניק ותיהנו מהצבעים הבהירים שמקיפים אתכם. בערב תוכלו ליהנות מהתאורות היפות ששמים על העצים.

איך מגיעים?

נמצא במרחק הליכה של 2 דקות מתחנת ה-JR של אואנו

נהר מגורו (Meguro River)

החל מ-Gotanda ל-Meguro Sky Garden נוצר מנהרה של עצי דובדבן באורך של כ-5 ק”מ. זהו אזור אייקוני ופופולרי, הן ביום והן בלילה (יהיה תאורה לילית) אז מומלץ ללכת לאורך הנהר כדי לנסות למצוא את החלל הריק יותר.

איך מגיעים?

5 דקות הליכה מתחנת JR Meguro

Chidorigafuchi Park

עוד מיקום אייקוני לצפייה בפריחת הדובדבן זהו פארק צ’יגוריגפוצ’י הסמוך ל-Imperial Palace. מדובר בתעלה באורך של 700 מטר שנהיה מלא בצופים בפריחה תוך כדי ששטים בסירה.

איך מגיעים?

5 דקות הליכה מתחנת Kudanshita או מתחנת Hanzomon

רחוב סאקורה בשיבויה

יש הרבה רחובות המנוקדות בעצי דובדבן. אבל הרחוב האייקוני ברובע שיבויה מהווה ניגודיות מושלמת בין הטירוף שבשיבויה לבין השלווה שמרגישים כשמתצפתים על עצי דובדבן.

איך מגיעים?

מספר דקות הליכה מתחנת JR Shibuya

The Prince Sakura Tower

הגינה היפנית של מלונות ה-“Prince” נראית בשיאה במהלך האביב כאשר 210 עצי דובדבן מ-17 זנים פורחים וכמובן יש פה גם פסטיבל בשיא העונה.

איך מגיעים?

תכוונו ל-Prince Hotel Takanawa. תסעו לתחנת Shinagawa ומשם זו הליכה של 5 דקות.


וזהו! כמובן שיש עוד הרבה מאוד ספוטים לצפייה בפריחת הדובדבן בטוקיו, ורשימה זו צפויה להתארך עם השנים. אבל מקווה שנתתי לכם כמה רעיונות! טוקיו מעלפת בפריחה, והיא חזקה מאוד בפסטיבל ההאנאמי (צפייה בפריחה) אז אסור לכם לפספס. תהנו!

יש מצב שתאהב גם