דף הביתחוויות ביפןפריחת הדובדבן ביפן: המלצות באקיטה
אקיטהיפן

פריחת הדובדבן ביפן: המלצות באקיטה

מחוז אקיטה היא יפייפיה ומוכרת במיוחד בשל נופים הרריים וימיים, אונסנים איכותיים וכמובן – כלב האקיטה. השילוב שיש לה בין הנופים ההרריים עם הים היפני הכחול ועצי הדובדבן הוא מה שמייחד את עונת האביב באקיטה. תמשיכו לקרוא את הפוסט כדי להכיר ספוטים שבהם תוכלו להינות מפריחת הדובדבן באקיטה.

הפריחה כאן מתחילה יחסית מאוחר – באזור אמצע אפריל עד סוף אפריל.

אני כמובן ממליצה לקרוא את המדריך לפריחת הדובדבן כדי למקסם את החוויה שלכם.

כביש נאנוהאנה – Nanohana road

כביש נאנוהאנה, שנמצא בכפר Ogata Mura, הוא אחד מהמקומות האהובים עלי לתצפת על פריחת הדובדבן באקיטה (אם לא בכל יפן).

בזמן שיא הפריחה, תוכלו לראות מימינכם ומשמאלכם צבעים בוהקים של ורוד בהיר וצהוב. כאשר הוורוד הבהיר מגיע מעצי הדובדבנים והצהוב מהלפתים שגם הם בשיא פריחתם. זה מראה מהמם ויפה במיוחד כי אין כמעט אנשים ותמיד תוכלו למצוא פינה נטולת מפרע.

איך מגיעים?

או שמשכירים אוטו (שזה מה שמומלץ באזורים הכפריים של יפן) ונוהגים לשם, או שלוקחים מונית מתחנת הרכבת של JR- Hachirogata, נהגי מוניות רבים באזור מודעים לעצירות המרובות שיהיו לכם לאורך הכביש על מנת שתוכלו לצלם תמונות.

נחל טאיהיי (Taihei River)

ממקומם במרכז העיר אקיטה, לאורך נחל טאיהיי פורחים כ-1000 עצי סאקורה והופכים את צדי הנחל לצבעים בהירים של ורוד ולבן. נוסף על כך, בלילה תוכלו לראות עצים מוארים ודוכני אוכל. אני ממליצה בחום לקפוץ לכאן גם ביום וגם בלילה, המחזות באמת מרשימים.

איך מגיעים?

נחל טאיהיי ארוך, הנקודה הספציפית שכדאי להגיע אליה כדי לראות את הפריחה היא גשר אטוגושיטה (Atagoshita Bridge) אפשר ללכת כחצי שעה מתחנת הרכבת ואפשר להגיע ברכב.

עיירת הסמוראים – קאקונודטה (Kakunodate)

עיירת הסמוראים, קאקונודטה, זהו עצירה חובה באקיטה בלי שום קשר לפריחת עצי הדובדבנים. אבל היא חובה במיוחד בעונה הזו.

אני יודעת שיש עוד מקומות כאלה איפשהו ביפן, אבל כאן אני ראיתי את לקט עצי הדובדבן מסוג Willow הגדול ביותר! אז תוכלו לחוות כאן מגוון סאקורה אחר ולא רק עצי יושינו.

איך מגיעים?

אם אתם מגיעים ברכב אז יש מספר חניונים מסודרים בהם אפשר להחנות באזור הסמוראים. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית אתם יכולים להגיע ישירות לקאקונודטה מטוקיו תוך 3 שעות באמצעות השינקנסן! כמובן שהנסיעה מכוסה על ידי פאס ה-JR.

יש מצב שתאהב גם