1410
דף הביתתתחילו לתכנןלינה בטוקיו: המלצות למלונות וטיפים
טוקיו

לינה בטוקיו: המלצות למלונות וטיפים

טוקיו, העיר המרשימה והמרהיבה, היא חוויה בפני עצמה, אך הבחירה הנכונה של מקום לינה יכולה להשפיע באופן משמעותי על החוויה שלכם. האם אתם מחפשים אווירה צעירה וכיפית? אולי אתם זוג צעיר שרוצה קצת להתפנק? או אולי אתם מעדיפים לחסוך ולנצל את הימים לטובת הטיול? בפוסט הזה אשתף איתכם כמה המלצות וטיפים כדי שתוכלו לכם לקבל החלטה מושכלת. כמו גם אני ממליצה על מלונות שנבחרו בפקידה.

למה צריך לשים לב כשבוחרים לינה בטוקיו?

מיקום

האידיאל זה יהיה להיות באחת מהשכונות התיירותיות (שתכף אציין) כדי שיהיה לכם מה לעשות בערבים וגם כי זה בדרך כלל זהו אזור עם תחבורה ציבורית נגישה.

עם זאת, סביר שלא תצליחו למצוא לינה באזורים האלה. אז צריך לצאת מהם – ככלל אצבע כדאי לשהות בקרבה לתחנת JR שבו עובר קו ה-Yamanote או לחילופין, תחנת טוקיו-מטרו שבו עובר קו ה-Ginza או קו ה-Marunouchi. תוכלו לקרוא יותר על התחבורה בטוקיו בפוסט הזה.

כמו כן, אני ממליצה להזמין מקום לינה שהוא לא יותר מ-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקרובה. מעבר לכך זה יהיה כבר יותר מידי. שכן, בטוקיו הולכים המון כל יום.

המלצה חמה שלי זה לתת עדיפות למיקום על פני נוחות – תאמינו לי כשאני אומרת שאתם במילא בקושי תהיו בחדר בטוקיו.

גודל החדר

כידוע, יש בעיה רצינית של צפיפות בטוקיו. ככזה הרבה מלונות מצמצמות את שטח החדר ואתם לא תאמינו כמה קטנים הם יכולים להיות. כמובן שככל שהחדר גדול יותר כך המחיר גבוה יותר. לכן, יש צורך לשאול את עצמכם כמה מקום אתם צריכים?

מהניסיון שלי, כשאני מטיילת בזוג מומלץ שיהיה מינימום 16 מ”ר בחדר. ישנו בעבר ב-11 מ”ר והסתדרנו – זה לא נוח לפתוח את המזוודה ולהתארגן בבוקר אבל זה בסדר כי בכל מקרה אנחנו לא ממש בחדר.

ארוחת בוקר

מומלץ להזמין מלון עם ארוחת בוקר. מהסיבה הפשוטה שהמון מסעדות עם ארוחות בוקר נורמליות נפתחות בשעות מאוחרות (10:00 מקסימום, אבל לרוב 11:00). ואנחנו הישראלים חשוב לנו מאוד ארוחת הבוקר!

עם זאת, זה לא בושה לאכול ארוחת בוקר מקונביני (חנות נוחות) או ברשת מסעדות משפחתיות כמו Gusto.

אזורים מומלצים ללינה בטוקיו והמלצות למלונות

רובעי שינג’וקו ושיבויה

אלו אזורים מרכזיים, שנמצאים בקרבת קו היאמאנוטה, ורק מהליכה קצרה ממקום הלינה תוכלו למצוא אווירה תוססת של טוקיו.

אם הייתי צריכה לבחור בין השניים, אני תמיד אבחר בשינג’וקו. שכן, מבחינתי יש הרבה יותר מה לעשות שם בסוף היום, ואני אוהבת יותר את האווירה ברובע הזה לעומת שיבויה, אבל זו דעתי.

שימו ❤️ שאם אתם משפחה עם ילדים תימנעו ממאזור Kabukicho – אזור האורות האדומים של טוקיו. זה אזור נחמד להסתובב בו במהלך היום ואולי הערב, אבל בשעות המאוחרות זה יכול להיות לא מאוד PG.

המלצות לינה

למטיילים עם תקציב ו/או מטיילים בודדים
Booking.com

Unplan זהו הוסטל קפסולות שנמצא בלב רובע שינג’וקו במרחק הליכה של 12 דקות מתחנת הרכבת שינג’וקו, והליכה של בערך 8 דקות לקאבוקיצ’ו.

ההוסטל הוא הוסטל שמותאם לתיירים. החשש עם מלונות קפסולות בטוקיו הוא שלא יהיה אווירה בכלל בין האורחים מכיוון שמרבית מלונות הקפסולות הם מקומות שינה של אנשים שסיימו לעבוד מאוחר ו/או שיכורים מדי כדי לחזור הביתה. אבל עם Unplan לא היה דבר כזה. אתם שוהים במקום עם אנשים שהם כמוכם, מטיילים עם תקציב. יש אווירה צעירה, ההנהלה מארגנת עבורכם ערבי יציאות לפאבים מקומיים, יש קונסולות שאפשר לשחק בהם, מטייליים יושבים ביחד, ועוד.

החדרים היו שקטים, המיטות מרווחות, והשירותים והמקלחות היו נקיים. בסך-הכל מאוד נהניתי מהשהות שלי שם ואני בהחלט מתכננת לחזור לשם בעתיד.

בנוסף לכך, מגישים ארוחת בוקר (דלת אפשרויות, אבל עדיין ארוחת בוקר) ללא תוספת תשלום.

Booking.com

זהו עוד הוסטל מומלץ שגם במיקום מעולה בשינג’וקו. אומנם הרושם הוא שהוא לוקה בחסר באיבזור של מיטות הקפסולות והאווירה – הוא מכפה על כך במחיר שלו שהוא משמעותית יותר זול מ-Unplan.

עבור זוג
Booking.com

המלון ממוקם ממש ליד קאבוקיצ’ו בלב רובע שינג’וקו. והוא אחד ממספר מלונות ברשת Sotetsu Fresa Inn. זה המקום המושלם לשהות בו עבור זוג צעירים או מטייל בודד שמחפש להתפנק. המלון היה נקי, עם חדר בגודל סביר (לא התלוננו כל-כך) וארוחת בוקר מערבית מצוינת. אבל מה שבאמת היה חשוב זה היה מיקום. מספיק היה ללכת 3 דקות כדי להגיע לבניין הגודזילה שמסמלת את קאבוקיצ’ו. מה גם שהמחירים נוחים ביחס לטוקיו והמיקום.

Booking.com

אחד המלונות המההמים ששהיתי בהם בטוקיו. במיקום מעולה במרחק הליכה קצר מקאבוקיצ’ו ו-12 דקות בלבד מתחנת הרכבת שינג’וקו (יש תחנת רכבת טוקיו-מטרו שקצת יותר קרובה). כמה ריוקנים אתם יכולים למצוא בטוקיו? בקושי! ובטח שלא כזה עם אונסן. האונסן בקומה העליונה כך שיש נוף המשקיף על האורות של שינג’וקו. השירות שלהם היה 10, העיצוב 10, והמחיר 10. אין ספק שאני אחזור!

Booking.com

מלון ברמה יחסית גבוהה במיקום פריים בשיבויה.

רובע Chuo

אם אתם מחפשים אווירה יותר שקטה, אני ממליצהלחפש לינה באזור תחנת Tokyo המרכזית. זהו אזור של עסקים כך שיש שפע של מסעדות אך זה לא רועש ותוסס כמו אזור שינג’וקו ושיבויה. כמובן גם האזור מאוד נגיש מבחינת תחבורה ציבורית. שכונות מומלצות באזורים אלה כוללים את Ginza ו-Nihonbashi. כמו כן, זהו מקום טוב אם אתם מחפשים מלונות ברמה מאוד גבוהה.

המלצות לינה

Booking.com

אנחנו ממש נהנינו ללון במלון הזה. הוא נקי, במיקום מעולה בלב גינזה ובמרחק הליכה קצר מתחנת רכבת.

Booking.com

מלון מהמם 4 כוכבים שנמצא בסניף הדגל של מוג’י, כנראה החנות האהובה עלי ביפן. כל החדרים והמלון מעוצבים בפריטי מוג’י וזה מהמם בעיניי. אז אם אתם אוהבים את מוג’י – זה המלון בשבילכם.

יש מצב שתאהב גם